Hvor får eg fatt i billige dusker ?

Ei ny lue var ferdig i går, strikket i Lima.
Et herlig garn å strikke i synes eg.
Heller ikke denne lua har eg dusk til , lurer på hvor en får kjøpt de billigste duskene egentlig ?
Søkte en del på nettet i går for å finne dusker, både i Norge og utlandet,, , men har ikke klart å
bestemme meg for hvor det er lurest å kjøpe dei.
Så har noen tips til det så tar eg gjerne imot , men bør være billig.

Ellers så er formiddagen blitt brukt til å tegne om et kjøkken,
slike ting liker eg veldig godt å gjøre 🙂
Utgangspunktet er et ikke så veldig fint kjøkken som kanskje blir skiftet ut med et kjøkken
fra finn.no
Der kan en få kjøkken fra kr 0,- og oppover og der er mye spennende å finne.
Noen kjøkken er bare et par år gamle når de legges for salg på finn, andre er eldre og noen er det
vi bør kalle gamle.
Men det er moro å tegne inn skap ….flytte rundt på ting for å finne en fin løsning som er
både flott og funksjonell.
Og eg koser meg med slikt arbeid.

Gammel innredning :

“Ny” innredning fra finn.no :


Flere utkast til den veggen på det kjøkkenet blir ikke laget for eg er temmelig fornøyd
slik eg ser det for meg.

Ha en fin ettermiddag og flott fredagskveld alle sammen.

 

4 kommentarer
    1. Hei vennen. flott lue som fortjener en fin dusk. OG dei billigste og fineste duskene, ja dei alger du jo sjøl syns eg da. Gå på en garnbutikk og kjøp deg sånn duske lager ting. Det er gøy og det blir fint.
      Du kan jo det meste skjønner eg. Ikkje dårlig å tegne om ett kjøkken. Har foresten gjort det sjølv når eg tenker meg om. Det er lenge siden da. Men vi fikk nytt kjøkken da vi bodde i huset vi eigde for en masse år siden. Det kjøkkenet tegnet eg sjøl og det var gøy.
      Håper du har hatt ei flott helg klem

    2. gretashobby: Heisann 🙂 Håper du har hatt ei fin helg. Ja eg lurer på å lage noen , ikke noen sak å lage dusk, men hadde så lyst til å prøve noen pelsdusker så har bestilt meg noen fra utlandet.
      Eg er vel litt som poteta tenker eg, brukendes til litt forskjellig. Å tegne kjøkken , ja hus også , er noe eg synes er kjekt så det er bare gøt.
      I dag har eg vært i Haugesund en tur så da ble det litt strikk i passasjersetet, utrulig ka eg får gjort på en biltur.
      Helga har vært fin, hjelper til å pakker for kjæresten som har kjøpt seg hus.
      Ha en fin kveld 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg