Nydelig vær…måtte ut å jobbe

Så har solen gått ned hos meg etter en fantastisk solrik dag fra knallblå himmel,
det gjorde godt.
Og ingen har gjort hagearbeidet for meg mens eg var i Florø hos mine barn, så aøt
ventet på meg. Sku hatt en robot som en kunne stille inn når en var på tur og så kunne
en komme hjem til nyslått plen….avplukkede visne blomster osv. 
Men det er nok bare på film slikt fungerer flott. Jode det finnes jo robot gressklippere men
nei takk, den trimmen trenger eg så det kunne eg ikke tenke meg.

Det blomstrer fint enda, enda plantene har fått mye mindre gjødsel enn vanlig….
fordi eg har vært mye på tur og også fordi det har regnet veldig mye føler eg.
Kanskje det ikke har regnet mer enn i fjor, kanskje det bare er en følelse fordi en egentlig
har lagt sommeren i fjor i vekk, en husker ikke så godt.

Har gått over mesteparten av hagen i dag, bare litt nedenfor i bakken igjen.
Den biten blir alltid igjen til sist liksom.
En annen ting eg oppdaget i dag var at eg ikke får blomster på mine hagehortensiaer i år,
enda eg har 5 stykker. Det har nok en del med gjødslingen å gjøre tror eg.
Men men….de lever og eg satser på blomstring til neste sommer.

Legger ved en haug med bilder fra hagen i dag



Ha en fin kveld

 

6 kommentarer
    1. God morgen. Tenker du koste deg glugg ihel i går eg. Gå rundt i hagen små pusle og gjøre ting som måtte gjøres og nøt solen og det nydelige veret. Slike dager må ein jo bare vere ute og nyte. Vakkre bilder fra ein fin hage. Her er det grått i dag, mensola skinner aksnkje hos deg? Uansett fin dag til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg