I gang med nytt prosjekt.

Dette skulle eg ikke starte på nå….men det ble med tanken for eg klarte ikke holde meg.
Var trøtt som bare det her om kvelden og burde gått rett i senga ved midnatt…
men hva skjedde ??
Joda da fikk eg et akutt behov for å finne frem garnet eg bestilte for litt siden,
måtte bare se på det litt.
Men det var slett ikke det eg måtte…..neida eg måtte finne frem heklenål og starte…
kunne ikke la være.

Og heklenålen fikk sving på seg, spennende med nytt prosjekt….
må bare må bare …
og så var klokka halv 3 om natta plutselig.
De sies tiden går fort når en har det moro, eg må ha hatt det moro da 🙂

Og nå er det så morro at eg ikke gjør de tingene eg bør gjøre både ute og inne.

Angrer litt på at eg ikke tok fargene som er på bildet men for sent å angre nå,
eg får la det stå til , kanskje den blir fin i fargene eg har også.

Grunnen til å la vær var at eg skal ikke ha noe så stort med når eg reiser noen steder,
men det kommer til å gå rett i vasken den tanken også
for eg klarer jo ikke få ferdig denne på et par dager.
Jaja, man skal jo gjøre ting man har lyst til har eg hørt.

Ha en fin kveld.

 

2 kommentarer
    1. Du er no god da. Tror ikkje vi hadde hatt mye tid sammen i våken tilstand om vi skulle vere ilag. Eg var i seng kl 22.15 eg i går. Og ikkje noe senere dagen før. Men oppe tidlig da. Det blir nok eit fint prosjekt dette her. HA ein flott dag med heklenål eller det du vil holde på med. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg