49 uker for sent…bedre sent enn aldri

Jippiiii….Hurra….Juuuhuuu
FERDIG !!!!

Dette har eg sett frem til !
49 uker for sent ferdig, bursdagsgaven til min yngste datter i 2015, men bedre sent enn aldri.
Og eg klarte få det ferdig før dette årets bursdag.
Det har vært store pauser i arbeidet mange ganger men i dag er altså teppet ferdig.

Det er ikke hver dag eg lager noe så stort, det er det største teppet eg har laget og måler
136 cm x 205 cm. Skikkelig størrelse med andre ord og i et hav av farger.


 

Hvor mye garn eg har brukt har eg ingen ide’ om , eg startet med rester og noe nye nøster
men etter det har eg kjøpt inn garn utallige ganger.
Har brukt Bomull Sport 
heklenål nr 4
+ et hav av timer.
Men resultatet var absolutt verdt det 🙂

 

3 kommentarer
    1. gretashobby: Tusen takk. Ja det ligger mye arbeid og kjærlighet i dette arbeidet. Og ufattelig mange tanker om alt mulig i livet.
      Ha en fin mandag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg