Panisk hekling ?

Mandag, ny uke og nå synes eg virkelig det går litt fort.
Eg var så fornøyd med mai måned, synes den gikk sånn passe fort men så kom juni og den synes
eg virkelig kunne satt bremsene på litt for nå er juni plutselig snart over.
Atter en gang får eg følelsen av at tiden renner fra meg, det går for fort.

En ting som ikke går for fort det er heklingen min.
er det noe som heter panisk hekling tru ?
Ja eg trur det, i alle fall er det akkurat det eg har holdt på med i helgen. Når eg har sotte i ro så har
eg heklet….og heklet…og heklet.
Eg har flere prosjekt eg VIL ha ferdig nå, som eg ikke vil ta med meg på tur.
Ene prosjektet er altfor stort, et annet må hele tiden telles på osv.
Eg vil ha alle de tingene ferdige nååå….nå med en gang (ler litt av med selv her for eg har jo bare 2 hender….
kanskje eg skulle ha heklet meg noen ekstra armer )

Så her er prosjektene…i svart/hvit… fargene skal dere få se når de er ferdige.
Litt spenning i hverdagen må man jo lage 🙂  

1. I kurven ligger en halvferdig Lalylala dukke

2.Teppe mitt skal få fin heklekant

3. Heklede sommerputer må bli ferdig


 

4. Stort teppe mååå bli ferdig

Her er det bare å sette i gang med heklenålen ja….og så presentere ferdig en av tingene
i morgen.
Ha en flott mandag.

 

6 kommentarer
    1. Eg syns at det er bra at tida fort i somer eg. Men det har jo sine årsaker da. Men seinare så syns eg nok at tida går for fort eg. og.
      Ja når ein brått vil ha mye ferdig, så må ein bare stå på da hehe. Du må ikkje overdrive slik at du hekler på deg vondter som du får slite med på turen din. Kos deg med helingen du, den springer ikkje fra deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg