…med personlig preg…

Dagen er godt i gang og eg har gjort unna siste time hos psykomotorisk behandling før sommeren
og dermed tar eg sommerferie fra nå av.
Det skal bli godt å slippe behandlinger ei stund fremover, for det er ingen tvil om at eg er inne i
en “no er eg lei” periode når det gjelder behandlingen min.

Satt i går kveld og tenkte på at eg skulle heklet 2 tepper i full fart, tepper en kunne sitte ute med
i lune sommerkvelder. Men så fort går ikke heklingen her i huset nei, det tar litt tid med tepper
for det er jo kjekt at de er litt store så en kan pakke seg inn litt liksom.

Så det får bli kjøpetepper….fleecetepper….billige kjøpt på Europris i formiddag.
Men selv om en må velge kjøpetepper så kan en jo lett sette sitt preg på dei på en måte som går litt
raskere enn å hekle hele teppene.
En heklet kant på et kjøpt teppe og vips så har en et teppe med personlig preg.

Så et grått og et rosa fleeceteppe skal no få seg lilla heklet kant og dermed bli tepper ingen andre
har maken til


Ha en fin torsdag.

 

5 kommentarer
    1. Det er alltid litt kjekt å ta ferie fra det vanlige. Så det skjønner eg altså. Veldig lurt med eget preg på ting. Dei blir sikkert kjempefine. Du er flink til slike ting. Kos deg med heklingen.

    2. gretashobby: Tusen takk. Trudde eg skulle bli ferdig med ene teppet i kveld men hjelper datteren i en flytteprosess så da ble det ikke gjort så mye nei. Satser på litt mer hekling i morra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg