Prøvde å slappe av å ta det rolig

God morgen.
Enda en nydelig dag…kunne tro en bodde på sydlige breddegrader.
Herlig å sitte ute med frokosten og en kopp te og nyte morningen.

I går var det dagen da eg skulle slappe av….hente meg inn igjen litt for eg kjente eg hadde behov for det.

Joda, gikk nå fint ei lita stund men oppdaget fort at eg gjentatte ganger rett og slett
måtte snakke til meg selv fordi eg plutselig var i gang med noe jobbing.
Eg skulle jo holde meg rolig, kor vanskelig kan det egentlig være ?
Eg er rett og slett ikke skapt for å sitte i ro med beina på bordet eg.

Men fant ei råd eg….
holdt meg ganske rolig…. he he

Sånn gjør altså eg når eg ikke skal gjøre noe men ta det rolig .
Måtte nesten le selv ! Vasking av potter i massevis. 
Da søsteren min kom spurde ho om eg ikke skulle slappe av….joda eg er jo ganske rolig
var svaret ho fikk, er jo rolig med beina.

Ha en fin og rolig dag alle sammen 🙂

13 kommentarer
    1. Hehe, mja det er vel mange måter å vere rlig på. Greit å vere rolig og samtidig gjøre noe fornuftig. Kjekt å få gjort slikt også da. Her er det overskya og 17-18 grader no. Om det kjem regn er vi usikker på så vi sitter inne og skal ha lunch no. Ha ein fin dag.

    2. gretashobby: I dag er eg i alle fall heilt rolig. Sovna på sofaen på terrassen.
      Våkna og gikk inn nettopp…virker som det er noen dråper på vei kanskje.
      Ha en god lunsj og en fin ettermiddag 🙂

    3. tepausen.blogg.no: Tusen takk 🙂
      Den tekoppen fant eg når eg var og kastet søppel , den ble med heim og fikk ny glad farge og plass på utstillingshylla 🙂

    4. Ja er det ikke kult da. Vi har sånn byttebod der vi kan levere inn ting gratis, ting som kan brukes og så setter de det ut i boden der alle kan hente ting. Er det sånn hos deg også?
      Koppen var heldig som traff på deg. Lekker ble den

    5. Å, vi får ikke røre det folk kaster på den interkommunale søppelfyllinga. Derimot har de laget et råflott bygg der de tar imot brukbare ting, gratis avlevering. I den andre enden er det et stort rom med hyller og der setter de ting folk kan ta med seg gratis hjem. Det er folk der hele tiden, hvertfall når jeg er der. Jeg leter etter undersklåler til store keramikk krukker som ikke er til salgs lengre og lever i håpet om at det skal dukke opp lampeskjerm til en gammel lampe jeg har. Det er like spennende hver gang å se om de har fått det inn. Så er det kjekt å levere ting og se at andre tar det med seg hjem.. glede ♡

    6. tepausen.blogg.no: Vi får egentlig heller ikke lov å ta det som er blitt kastet, men det er alt etter hvem som er på jobb. Kanskje den som er på jobb ser mer mening i gjenbruk enn i kast ? Vi har en kontainer som står der som brukenes ting settes i , men de tingene har vi ikke lov til å ta, de skal til den kommunale gjenbruksbutikken og den butikken setter prisene veldig høyt.

    7. tepausen.blogg.no: Veldig feil spør du meg, og det verste er når butikken kaller seg gjenbruk og antikvitetsbutikk og priser varer til 1000 lapper

    8. Er det lovlig? Dersom du kaster boss så må du vel betale for det? så får ingen forsyne seg med ditt boss, å nei å nei det er ikke lov. Men det du kaster skal ingen få ta men kommunen skal tjene penger på å selge det? Her skurrer det. Tror ikke det er lov? Men dersom de har en container der det tydelig står at det du kaster her får ingen ta men vi selger det og bruker pengene til xxxxx da vet folk at de de ikke ønsker at noen skal ha blir ikke solgt videre men kun det som havner i containeren. Dette lukter svidd spør du meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg