Fredag og sol

Ny dag…fredag og helg….og enda en dag med sol
Heile uken med knallflott vær….det er helt utrulig.
Det er jo ikke midt på sommeren faktisk, vi er bare i slutten av mai nemlig.

Men du verden kor flott det er med dag etter dag med sol,
og eg har jobbet ute fra tidlig morgen til sene kveld dag etter dag.
Sier til meg selv at i dag skal eg bare gjøre sånn og sånn…og så skal eg nyte været,
men det nytter ikke…eg klarer ikke slutte før det er seine kvelden
og det er like før eg siger sammen.
Så i dag kjenner eg at eg er nødt til å ta det litt roligere for nå kjenner eg
at eg er sliten allerede når eg står opp.

I går ble det ny runde med maling på utemøbler, høytrykkspyling av levegg mot naboen,
oppbygging av pallekarm og planting og sent i går kveld når det ble vindstille ble det spraying
av diverse ting som eg skal bruke på det nye området eg holder på å lage til i hagen.

Nei nå må eg ut å se litt på tingene eg sprayet….
Ha en fin dag alle sammen 🙂

 

6 kommentarer
    1. Deilig dag her og. itt travel, men ikkje fordi eg ahr gjort masse. Men av og til kan det vere travelt og bare vere til stede. Men no skal eg bare kose emg restena v kvelden. Sitte ute og nyte livet. Strikke litt og slappe av. Du er så flink og får det så fint. Flinka

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg