Lørdag og pinse

De siste dagene har det ikke vært mye futt i meg.
Torsdag var en knalltøff dag og etter det har eg hatt problem med å orke noe som helst.
Tankene på å gjøre noe er der…
men lysten og energien er lang langt borte.



I dag må eg få gjort det som trengs og så tar eg meg en tur i morra,
kanskje eg finner energi da.
Men før det har eg en lang liste med ting som skal utføres.
I går kveld klarte eg å starte på noe eg skulle få laget, men kom ikke så langt.
Det er et mål å presentere det ferdige resultatet her på bloggen i kveld.

 

Eg har overtatt en papegøye også, men den flyttet videre i dag.
Det var vel enten eg eller han, for lydnivået var til tider så høgt at eg var redd naboene
skulle ringe politiet.
Til og med kattene var skremt.
Så nå har papegøyen flyttet til enda mer landlig miljø enn eg har.
Der får han det nok flott 🙂

Ha en fin dag.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg