Lynvisitt til den rosa traktoren

“Fagre Stryn” kaltes det tidligere….om det gjør det nå vet eg ikke men stryn har jo en rosa traktor vettu
og den må festes til kamera.

I tillegg hadde Europris kjempepris på hårfarge og da ble det to fluer i en smekk, fort gjort ,
traktor på kamera og forhåpentligvis slutt på stor oppmerket midtstripe i hode en av de første dagene.

Rosa traktor ja…moods of norway såklart

Midt i hovedgata gjennom Stryn har de tatt vare på dette eldre huset , noe eg synes er kjempeflott.
Eg liker slike gamle hus og selv om det er omringet med nyere bygg så passer det godt inn der det står.

Og der …til mange barns store glede…står den rosa traktoren.
Ikke til å unngå å se om en kjører gjennom Stryn og har øynene åpne.
Den er kjempefin synes eg, virkelig et blikkfang og er en yndet ting for alle barn å sitte på.

Trur faktisk det er mer enn en voksen som også har sotte på den traktoren og “lekekjørt” litt
i de sene nattetimer.

Ha en fin lørdag

 

2 kommentarer
    1. Herlig traktorden rosa der! Jeg har også vært på Europris og hamstret hårfarge. Stod å kikket på mye “spennende”, klar for å “slå ut håret”? Nei, jeg endte opp med den vanlige lys brune, den som heter mørk blond. Er ikke så tøff i trynet når det kommer til stykket! Ha en flott kveld videre!

    2. Norges beste vestkant: Nei det ble ikke slått ut håret her heller…kanskje eg skal gjøre det neste gang. Tidligere brukte eg masse både rødtoner og lillatoner men i senere tid har det gått i brunt….som etter vedig kort tid blir svart grunnet farging igjen og igjen.
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg