Sande Camping i Lodalen

Det var onsdagskveld, torsdag er fridag og for mange startet det langhelg denne onsdags kvelden.
Og det merket eg spesielt når eg kom til Sande Camping i Lodalen.
Bobil etter bobil rullet inn på området….klar for å parkere og nyte noen dager ….
uten dei faste pliktene i hverdagen.
Uten å måtte bruke fridagene til å jobbe hjemme,
og uten å måtte følge klokken.

Noen parkerer for natten, mens andre blir hele langhelgen.
Masse flotte bobiler, mange hjem på hjul og til sammen mange millioner kroner…..
alle ute etter det samme….langhelg der en tar dagene som de kommer.


Griller tennes , stoler og bord kommer frem.
Noen kler seg i jakke og sitter ute….andre slapper av inne.
Masse forskjellige mennesker…..
men en ting har de alle felles,
de liker campinglivet i bobil.

 

2 kommentarer
    1. God morgen. Det er jo ein fin måte å feriere på da. HAr alltid med seg hytta liksom. Sikkert veldig kjekt. Men ikkje noe for emg tror eg. Ikkje aktuelt heller da. HA ein flott dag vennen.

    2. gretashobby: Ja det er jo et hjem på hjul så en flott ting egentlig. Eg hadde flere år med ferie på den måten, men da med en haug med unger i tillegg og det var mye mye styr. Så da sa eg aldri med bobil på meg.
      Men i dag uten små unger kunne eg godt tatt meg en tur i en slik bil.
      Ha en flott fredag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg