Det gylles sent på kveld….

Så er denne dagen snart over.
Eg hadde store planer om fototur denne dagen men hvor ble dagen av ?
Eg sov den ikke bort men du verden så fort tiden går.
Dagen startet stille og rolig og eg fikk gjort ferdig det ermene til Lalylala nr 2, ørene har eg også
heklet så nå kunne eg egentlig satt den sammen.
Men så er det det at ho er så uhyre tynn og skral enda for eg har nemlig ikke noe å fylle den med.
Men i morgen blir det tur til Haugesund og da tenker eg å skaffe noe i kroppen til
Lalylala nr 2.
Gleder meg til å se den ferdig og til info. så er nr 3 allerede startet på 🙂

Så ble det noe frem og tilbake i ettermiddag og dermed gikk det i vasken med turen.
Men bilder tar eg jo hver eneste dag så eg har jo alltid bilder eg kan legge inn her på bloggen.
Eg leser også for første gang på lenge i en bok, ja det er ei stund siden sist.
Eg klarer vel ikke sitte så stille at eg kan lese, for det å sitte helt i ro med hendene og bare
holde i en bok det skal litt konsentrasjon og ro til. Behovet for å bruke hendene til å skape noe er mye
større enn behovet for å holde i en bok.
Men eg har jo endelig kjøpt boken “Englepappa, historien om Ylva og meg” og den boken har
eg ventet lenge på å lese.
Så da blir det små stunder med lesing på meg fremover.

Utenfor vinduet holder en traktor med gyllevogn på å jobbe, helt inn til soveromsvinduet spreies
det møkk nå noen timer før en skal legge seg.
Det vil bli helt umulig å sove med åpent vindu i kveld, det er sikkert.
Men men…..er det vår så blir det sånn.
 

Ha en fin kveld…med eller uten møkkalukt
 

4 kommentarer
    1. Når dagene går fort, da kjeder ein seg ikkje. Så det er jo egentlig bare bra. Av og til går dei for fort. Men men, alternativet er så mye verre.
      Blir spennede med alle desse dukkene dine. Kjekt at du koser deg med dem.
      Eg leser aldri bøker lengre, men eg hører lydbok. Da kan ein både strikke og høre bok samtidig. Det er lurt det.
      Håper du får ein fin tur til Haugesund.

    2. Toveshobbykrok: Tusen takk 🙂 Torsdagen gikk fort med tur til Haugesund og planer hele dagen. Godt å starte dagen med litt hekling og ein kopp te i dag:) Ha en fin dag 🙂

    3. gretashobby: Turen til Haugesund var fin og med ein tur til Stord også så gikk dagen.
      Ja lydbok hadde vært en ide, men eg liker også den roen det å lese i en bok gir…når eg har tid.
      Dukkene vokser frem her, holder på med nr 3 no….no kommer ideer til mange flere kjenner eg så får se hva det blir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg