Still alive

Joda fortsatt i live og oppegående selv om det nå er 6 dager siden sist eg skrev noe her.
Ka skal eg si…..at eg har vært utkoblet ???
nei overhode ikke
trur eg har hatt en slags overkobling….
overspenning heter det kanskje ?
Uansett navn på det så har hode vært temmelig overfylt med ting og tanker
og eg har ikke fått ordene ned på bloggen.

Kanskje like godt….eller kanskje ikke
eg vet ikke.
Men der har vært en del grublende tanker om
hva en gjør…
hva en burde gjort…
hva en vil gjøre…
og hva en ikke skulle gjort.
Samme runder har det vært med det en sier….ikke sier….osv.

Har også de 6 siste dagene forholdt meg til mange flere mennesker enn eg pleier på 6 dager.
I seg selv kan det være kjempeflott og gøy og det har det for det meste vært også.

På heklefronten vokser ugleflokken og i løpet av uken håper eg virkelig de har fått fyll i kroppen
og er fotografert.
Eg er i gang med en helt ny hekleting som eg aldri har prøvd meg på før og som eg håper blir kjempefin.
Gleder meg til blogginnlegg om denne overraskelsen.

 

6 kommentarer
    1. Hei på deg. Av og til må ein vel bare ta ein pause og få tid og få sortert både tanker om livet og kva ein skal gjere med både det eine og det andre. Håper det har vore konstruktive tanker da. Gleder emg til uglene dine. Ha ein fin kveld.

    2. gretashobby: Tusen takk for kommentar og gode ord. 🙂
      Trudde eg skulle fått fatt i det eg skulle fylle dei med no i dag, men nei det gikk ikke . Så får se i morra 🙂
      Ha en koselig kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg