Ugler popper frem

Tirsdag og en ny ugle har sett dagens lys 🙂
nå hekles den ene etter den andre.
Men fortsatt ligger de utsultet og venter på å få innhold i kroppen.
Innholdet skal kjøpes på Ikea så det må gjøres i løpet av uken tror eg for nå har eg
lyst til å se de ferdige med runde kropper.

Veldig greit med hekling nå når det er fine dager.
Eg er ikke så glad i å strikke med ulltråd i varmen, ikke det at det er så varmt enda da,
men det merkes på hendene når en sitter ute i solen .
Det blir så varmt i hendene med ullgarn.
Kanskje det er eg som er litt merkelig når det gjelder slikt, men men.

Eg prøver å nyte dagene med det herlige vårværet vi har nå.
Det er så godt å se det spire og gro, og øyeblikkelig spretter bjørka.


Enkelte snakker om at det har vært kaldt i vinter…….
men det kan jammen ikke ha vært mye kulde når bjørka spretter midt i april.

 

1 kommentar
    1. Hei på deg. Gleder meg til å sjå dessse uglene dine heilt ferdig. Ser veldig herlig ut uten fyll også. Skjønner at du fort må kjøpe fyll. ein må jo få sjå kossen dei blir tvert.
      Tror bjørka var tidligere i fjor, hvertfall nede i bygda. Men eg kan ta feil. Uansett så koser vi oss no og nyter veret. Ute i flere timer i dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg