Litt bilder

Late påskedager er over og eg har sett gjennom litt bilder som er tatt i påsken.
Det hadde eg jo god tid til i dag når eg stod opp før fuglene.
Eg går aldri langt uten kamera med, enten stort kamera eller bare mobilen,
bildene er jo blitt så gode på dagens mobiler at en trenger jo ikke alltid bære på det store kamera.
Så litt bilder har det blitt selvfølgelig.

Påsken har vært flott selv om ikke været har vært mye som på dette bilde.
Det er mange måter å nyte påsken på , noen nyter den heime og andre står uti vatnet og fisker,
det viktigste er jo at en gjør noe en ønsker å gjøre og kan kjenne at en har det okei.

Når eg stod og såg på denne karen på bildet over så fikk eg nesten en følelse av at han var sliten
av å stå slik. Han har nok stått der en stund.
Og han skal nok fortsette å stå slik, selv om eg kunne tenkt meg at han fikk satt seg og hvilt litt…..
kanskje på stolen under her

Ha en fin dag uansett om du står eller sitter  🙂

 

7 kommentarer

Siste innlegg