Late påskedager.

Påsken har for alvor startet og i dag har eg valgt bort en tur i skog og mark…
fordi eg hadde lyst til å skrive litt på bloggen.
Skjønner ikke hvorfor dagene går så veldig fort for tiden.
Er det slik at tiden går fortere når en har det veldig bra og har godt selskap ?
Det føles nesten slik , for dagen har ikke før begynt….så er den over. 
Merkelige greier.

Siste måneden har flydd avgårde, det er som eg nesten har lyst til å holde igjen viserne på klokken litt….
……stopp en halv….ikke gå så fort.
brems ned litt……
det er såvidt eg henger med jo.
Men det hjelper ikke å holde igjen viseren…..tiden går uansett.
Raser avsted.
Så det er bare å holde seg fast…..og bli med.

Mange dager har eg stått opp tidlig….for å få enda mere tid liksom,
men virker ikke som det hjelper mye.
Men nå sover eg iallefall om natten….og det er godt.
Noen mener de har svaret på hvorfor….og kanskje de har rett.
Uansett så er det veldig okei med mer enn 2 timer søvn.

Så det eg skal gjøre denne påsken….det er å holde meg fast i viserne på klokken og bli med.
Ikke jage rundt med noe, bare være tilstede i tiden…her og nå.
Eg trur nok det er alt eg trenger.

Ønsker alle riktig fine påskedager.

 

2 kommentarer
    1. Koselig innlegg fra deg. Tida flyg avgårde her også. SKjønner ikkje kvar dagene blir av. Vi kombinerer ting vi vil ha gjort med avslapping turer og kryssord og sjølvsagt strikking.
      Håper du klarer å holde deg fast. Stor påske klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg