Kauni i posten .

God morgen.

Nå kan eg gjøre ferdig sjalet eg holder på med endelig.
Eg gikk jo tom for garn og Kauni garn er ikke slik det selger på matbutikker eller den lokale
garnbutikken nei.
Så det måtte eg sende etter.
Valgte å sende etter det til Flamingo garn fordi der hadde de en lueoppskrift
eg også kunne tenkt meg.
Men som så mange andre steder så får man ikke kjøpe mønster uten å kjøpe garn.
Så da ble det til at eg bestilte 3 nøster Sandnes Alpakka garn
sammen med oppskriften.
Og da kom denne pakken i posten i går.

Garnet er flott det….ikke noe å si på det….akkurat det eg skulle ha.
Men det ser jo ut som det er noe vesentlig som mangler.
Akkurat……grunnen til at eg måtte kjøpe de 2 nøstene alpakka….den mangler.
Mønsteret på lua var jo ikke med.

Så eg valgte å sende Flamingo garn en mail i går kveld…..med en liten etterlysning.
Og det var supert å oppdage at når eg slo på pcen i dag så låg det mail og ventet på meg.
Men beklagelse og oppskrift på lua. 🙂
Og da er jo alt som det skal være.

Da satser eg på å få det store sjalet ferdig ganske fort.

Ha en fin dag alle sammen 🙂

6 kommentarer
    1. God formiddag. Sein lunch på meg i dag. HAr rota rundt etter treninga. Skulle bare legge på plass noe på “roterommet” og så kan du tenke deg. Eg rydda hele rommet hihi.
      Så heldig du var da som fikk pakke i dag også. Nei det var kanskje i går ja. Kjekt det. Og så var det jo fint at servicen er så bra da, når dei hadde glemt den. Og det er jo like greit å få den på mail da. Nydelig farge på alpakka garnet. Kos deg med håndarbeide i dag du. Lurer på kva skal sakal strikke på i dag. Finner det vel ut. Klem

    2. For et nydelig garn og for et nydelig sjal. 🙂 Jeg får så lyst å få tak i sånt noe jeg også. Men det var alt det der som skal brukes opp først…. 🙂 Ha en fin dag. 🙂

    3. Tone: Tusen takk. Eg hgar aldri prøvd slikt garn før så eg var jo litt spent sjølv, men blir fint ja. Men eg føler garnet klør litt…er litt hardt liksom, men har hørt folk si det forsvinner når en har vasket det, så blir spennende så se. 🙂 Ha en flott dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg