God morgen

Ny dag etter en natt med veldig lite søvn.
Merkelig kor eg skulle ligge og tenke og spekulere i natt istedenfor å sove,
men det er jo lite å gjøre med det.

På toppen av alt hadde eg glemt å lukke soveromsdøren og katten kom og vekket med kl 7…..
jippi…. alarmen min skulle ikke ringe før 8.
Men en time til og fra hva gjør vel det?
Katten kan jo ikke klokka heller.
Så eg stod opp……..katten var fornøyd med det og låg seg til å sove igjen.

Dagen er ferdig planlagt….. det sies det er halve jobben.
Lege,
henting av ny gammel møbel,
litt nødvendig handling så eg bl.a får støvsuget vekk noen hybelkaniner.
Den vinterpelsen til kattene sitter ikke så veldig godt fast ser det ut for.

Men først litt kvalitetstid med ene datteren, det blir bra.

Ha en riktig fin dag.

11 kommentarer
    1. Av og til er nettene slik dessverre. HAr noen av dem eg og. Kan ligge voken eit par timer uten å ane hvorfor. SLitsomt. Håper du får sove i natt da. Eg trenger ingen vekkerklokke eg da . Om vinteren er eg alltid tidlig oppe. 6.30 i dag. Men sånn er det no bare. Hvor amnge barn har duog bor alle i nerheita av deg? Ønsker deg ein god dag. klem

    2. Uff, man blir så sliten av alt for lite søvn. Mye å tenke på kanskje?
      Vi har alle tre hundene med oss i senga. Og de vekker oss i ny og ne, …men stort sett er de musestille til klokka ringer, og så vil de ikke stå opp med oss,…men sove litt til 🙂
      Ha en super kveld:)

    3. Tone: Satser på en god natt søvn neste natt 😉
      Når hode først begynner å kverne på tanker vettu….da er det gjort.
      Etter sommeren og den enorme mengden flått eg måtte ta av kattene så fikk de ikke gå inn på noen soverom dessverre. Eg liker IKKE flått . 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg