Stille Søndag.

Dette innlegget er nok et fåtall som vil lese …utenom de faste leserne da.
Hvorfor ?
Jo på grunn av den kjedelige og usynlige overskriften.
Skulle eg prøvd å få mange til å lese måtte eg nok klint til med noe som vakte litt mer oppsikt
enn stille søndag.

Skrevet med store bokstaver eller fet skrift….. Forbaskede stillhet…bare fordi det er helt stille her…eller…..TRIST SØNDAG !!…..bare fordi det er overskyet og grått ute.
Det siste hadde nok slått best an……kanskje fordi mange hadde tenkt at noe fælt hadde skjedd…
det der må vi lese. Slik er det jo en skaffer seg lesere…rope høyt….ULV ULV.
Slik er det jo aviser, blader, internett og alt prøver å suge til seg lesere.
Med fete, dramatiske overskrifter.
For å være ærlig så er det ikke slike blogger eg leser mest av.

Men det er jo en stille søndag, stille og rolig, det er jo det som er tilfelle.
Men ikke noe sjakktrekk å skrive det.

Så er det han som grunnla en gruppe på facebook som eg er medlem av……
han hadde bursdag på fredag og en av de andre administratorene i gruppen låg ut opplysning
til oss medlemmer om det slik at vi kunne gratulere han med dagen om vi ønsket det.

Til nå har han fått 528 helsinger, ikke alle som får så mange nei.
Men helsingene kom på bursdagen….på lørdagen…i dag….. og hadde sikkert fortsett slik videre,
for folk følger jo ikke med i heletatt ang kortid ting er lagt ut.
For 3 timer siden måtte eg bare le….og klarte ikke la være å skrive noen ord :

Marianne : Må jo bare le litt her….for eg lurer på hvor mange det er som leser før de skriver. Visst Øyvind er heldig så kan han ha bursdag hver dag fremover 🙂 tredje dagen i dag….alle gode ting er 3 sies det 🙂  😉

Slik er det med så mye, vi bare henger oss på ….uten å se etter….om det var fra 2013 eller fra i dag.
Vanligvis så er det nå ikke så nøye, men det er litt lurt å se hva du egentlig trykker på.

Bare litt tanker på en helt stille søndag.
Ha en fin ettermiddag 🙂

12 kommentarer
    1. Hehe du kan få sagt det. Overskrifter er ikkje enkelt bestandig det. Av og til tror eg at no denne overskriften slår ann og så gjør den ikkje det. Så kan eg tenke skit, mene g finn ikkje på noko og så kjem det masse for å vere meg med lesere. Så eg har slutta å tene på det. Skirv det eg vil og så får den som vil lese det.
      HArvore ein stille dag her også. Fått ferdig Mariusen da. Og det kan jo dem som leser hos meg vere glad for. Tyter jo om den til stadighet hehe. I morra blir det siste innlegg om den. Håper dagen har vore god sjølv om den ahr vore stille. klem

    2. Noen ganger er det moro å ta en luring med overskrifta slik jeg gjør om litt, når jeg har lest deg 😉
      Stille søndag er ei fin overskrift synes jeg, stille er viktig.

    3. gretashobby: Så flink du er som er ferdig med Marius genseren, gleder meg til å sjå bilde av den i morgen. Har hatt en fin og god dag her ja. 🙂
      Ha en koselig søndagskveld. Klem

    4. Synes det høres stemningsfullt ut med stille søndag. 🙂 Og det er sant, overskriften har mye å si for om man åpner opp noe og leser videre. En slags reklame for det som kommer, som en trailer for en film. Og de fleste ønsker jo at folk skal lese det en ønsker å formidle. Men tror bilder har også mye å si. Sex selger jo nesten alltid, nesten…. 🙂 Selv om jeg styrer unna sånne innlegg som legger opp til at det skal være mye erotikk i innholdet, for jeg blir en smule provosert, så tror jeg ikke det har så mye å si for antall lesere. Det er det flertallet vil ha, kan det se ut som.
      Her har det også vært en stille søndag. 🙂 Bare litt strikking… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg