Fredagen gikk veldig fort

Det finnes dager der tiden bare flyr og dette har vært en slik dag.
Startet dagen tidlig og brukte virkelig formiddagen til en skikkelig rydde og
vaske formiddag.
Det er så kjekt å kaste blader og kataloger en ikke lenger har bruk for….
det er noe eg virkelig liker….bære ut papirboss og får det vekk liksom,
slik at det virkelig merkes at en har hatt en oppryddning.

En mottar så mye reklame og det er jo en enkel sak å bli kvitt…
mesteparten blir som regel kastet i boss spannet før eg går inn i hus med posten.
Selvfølgelig hadde det jo vært enklere og papirsparende å ha lapp på postkassen der det stod
“Nei til reklame” men så er det noe reklame eg ønsker også ,
så da blir det sortering mellom postkassen og ytterdøren.

Ute på veiene omkring her har det visst vært mye styr i dag,
det lavet til tider ned med våt og tung snø så det var nok ikke helt bra føre.
Og ikke mye sikt.

Besøk har eg også hatt i dag , det har vært mange folk innom faktisk, noen på et kort besøk
andre lengre.
Av og til er det så godt med rolige lange besøk liksom….
der en helt føler en finner en ro og en blir overrasket over å se at det plutselig har
gått mange timer.
Godt å prate om både viktige og uviktige ting, drikke litt te og bare kose seg
i hverandres selskap.

Veldig rar følelse egentlig…det å føle at dagen gikk så fort
men samtidig har den hatt veldig mye fint innhold som merkelig nok
ikke har gått fort.

Så nå har natten senket seg…..ene katten ligger på sofaen og tar kveldsvasken…
noen få stearinlys brenner fortsatt
og koppen er halvfull med varm god te.
Natten overtar straks for dagen….. 
ønsker alle ei riktig god natt 

 

4 kommentarer
    1. God morgen. Du hadde ein virkelig god dag og variert var den også. Vi har lapp på postkassa. Er det noe eg vil sjå reklame for så går eg inn på det på nettet. Får igrunnen alt der bare man leiter litt. Ein måte å spare papirbruken p¨tenker eg.
      Kjekt med besøk. både små og korte, men det kan jo bli litt travelt også da. Men det høres ut som du bare koste deg i går og det er jo bra da. Tidlig oppe og seint i seng ja du er ei sprek dame. HAdde sove ei stund eg ja når du la ut dette innlegget.
      Håper du får ein like fin dag i dag også. Nyt den klem

    2. gretashobby: Nei mine besøk i går var lite travle rett og slett….eg passet på te i koppene og søsteren min som var her lengst ho hadde med seg litt mat til oss så det var ikke noe travelt i heletatt. Berre kos. Er nok ikke så sprek som det kan virke….trøtt i dag så det holder, men tar en middagskvil i dag og henter meg inn igjen på den måten.
      Ha en fin lørdag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg