Julekos

God morgen alle sammen.
Håper alle hadde en koselig julekveld, med god mat og godt selskap.
Selv var eg så heldig at eg fikk dele kvelden sammen med mine 3 sønner og det er lenge siden sist det skjedde, trur det var snakk om at det var 6 år siden sist.
I tillegg feiret eg kvelden sammen med 3 stykker for første gang, en svigerdatter og 2 barnebarn.
Så det ble en blanding av gammel situasjon og ny situasjon, men veldig koselig.

Så det ble julemiddag laget på deling, kjøttet kom på kok mens noen var på julebesøk og når en er så mange voksne så blir det ikke så mye å gjøre på hver, da går det meste av seg selv.
Julemiddagen ble slik julemiddager pleier være …….en har ikke plass til dessert…..
desserten blir til nattmat 🙂
Eg har ikke vært sulten siden før jul.

Gaver til alle, både små og store,
nissebesøk til latter og glede for alle.

I dag bygges det….ivrige barnehender pusler puslespill og bygger lego

Håper dere alle koser dere disse juledagene og skaper minner for fremtiden.
Ha en flott 2.juledag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg