Julaften

God morgen alle sammen.
Så er dagen her og eg hadde en liten kar som fortalte meg i halv 7 tida at
“bestemor vettu….i dag er det julaften”
så da var det slutt på natten her.
Da skulle det spilles dyrelotto påstod han men eg var jo ikke helt klar for det sekundet etter å ha blitt vekket, så det gikk i litt småprat istedenfor,
men noe mer soving kunne en bare glemme.

“Bestemor……bestemor….
nissen har vært her…..
du og har fått julesokk bestemor”

Og jammen hadde han rett……
i en alder av 52 år har eg fått min første julesokk !
Nissen har tenkt at også ei halvgammel bestemor
skal få julesokk i år.

Så nå sitt bestemora her….halvkvalm og småuggen…
etter å ha starta dagen med sjokolade og annet søtt.

Tusen takk til julenissen
og
GOD JUL
til dere alle

5 kommentarer
    1. tepausen.blogg.no: Tusen takk, ja var jo overaskende at eg skulle få julesokk. Eg trur kanskje barna mine trudde eg hadde fått før for han yngste på snart 19 år lurte på om eg ikke hadde fått når eg var liten da.
      Ønsker deg og dine ei riktig god og fredfull julefeiring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg