Vi oppsummerer

Det er lørdag morgen og vi har våknet til liv her.
Min mor og eg ligger i en stor god dobbelseng og prater litt før vi står opp.
Vi prøver å oppsummere turen så langt og snakker mye om dagen i går da vi kom til min mors venninne.

Men min mor husker ingenting av dagen i går bortsett fra at ho hilste på de 2 sønnene.


Ho ser for seg huset familien bodde i for mange år siden,
ikke noe annet.
Kan ikke forstå at vi var i en leilighet der venninnen har bodd der siste 8 årene.
Enda det var der ho besøkte venninnen for 8 år siden.

Ho husker ikke noe av at vi fikk så masse mat i går,
vi spiste 4 måltider der. 

Ho aner ikke hvor vi er nå.
Ho hadde vært på toalettet før eg våknet og forstod ikke noe av hvor ho var
så eneste løsningen var å bare legge seg i sengen igjen og ligge å vente til eg våknet. 

Nå ligger vi og snakker om de ho husker og det er bare de som er døde ho snakker om.
Dette er jo bare så utrolig trist og trasig.
Ho får nok ingenting med seg som ho kommer til å kunne gledet seg over
og sett tilbake på når vi er kommet hjem igjen
 

Vi får starte en ny dag og ta masse bilder og samle minner på den måten.


Ha en fin lørdag der ute

3 kommentarer
    1. tepausen.blogg.no: Tusen takk. Eg synes det er godt for min del å dele, fordi eg da får lagt fra meg litt på en måte. Stor klem tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg