Lader opp

I dag skal eg prøve å slappe av
og berre lade opp.
Kroppen trenger slike dager.
Må lade opp til seiere i uka.
Men kan en egentlig lade opp slik ?
Eg vet ikke…
men en rolig dag er godt.

Om to døgn fra nå
er eg på vei mot det blide sørland….
og så utland.
Ikke en tur for meg selv,
men en tur som hjelper og støtte.
Sammen med min bror…
en tur for vår mor.

En er ikke vant med
og være sammen hele døgnet,
i flere dager.
Dagene vil by på latter….
men også oppgitthet.
Smil….
men også fortvilelse.
Utfordringer.

For meg er det viktig å kunne koble ut,
trekke meg unna….
og finne ro.
Øyeblikk…
å lade på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg