Koselig med besøk

Denne helgen har eg hatt besøk av eldste sønn, dama hans og et barnebarn…..
+ min yngste sønn som kom på en lynvisitt som eg ikke visste om…
og skremte vettet av meg med å holde på å kjøre meg ned.

Helt normalt “stunt” fra ungene i denne familien….en skal aldri føle seg trygg på hva som skjer.
Yngste sønnen måtte reise igjen allerede tidlig lørdag, ikke lett å skulle nå alt på en gang.
Vi måtte derfor neste skynde oss for å få litt kvalitetstid….
men er viljen der finnes der måter.

Etter at yngstemann hadde reist igjen besøkte vi andre pepperkakebyen i Bergen.
Veldig stor og veldig flott.

Barnebarnet hadde sååå lyst på krumkaker med krem i og siden eg ikke hadde noe lyst til å begynne å lage krumkaker da, så kjøpte vi en boks kaker på butikken.
Han ville jo helst spise de i går kveld….men gikk med på at vi kunne vente til frokost i dag.
Trur dere han glemte det?
Å neida.

Så her i huset ble det i tillegg til skiver og rundstykker…..krumkaker med krem til frokost !
Litt utskeielser må være lov 1.søndag i advent.

I kveld er det helt stille her igjen.
Det er så koselig med besøk av ungene, veldig godt med litt kvalitetstid.

5 kommentarer

Siste innlegg