“Black Friday”

Klokken er 6.34 og eg har lest noen innlegg eg ikke fikk lest i går.
Koselig å sitte med en kopp te og slappe av og starte dagen med litt lesing.

Natten har enda ikke gått over til dag sånn lysmessig sett, det er helt mørkt ute.
Det ser ut som alle har forsovet seg i dag, for eg ser ikke lysene av en eneste bil mede folk som skal på jobb. Pleier kunne sitte i sofaen og se veien lengre inn i fjorden og alle lysene fra bilene som kommer, men i dag er det bokstavelig talt “Black Friday “
Grunnen er at det er så grått ute at  ikke engang billysene blir synlig på denne avstanden.
Og det regner….og regner…
Vannmagasinene må jo flyte over sine bredder snart og så får alle gratis strøm en måned…… jada er jo lov å ha livlig fantasi, men det  er vel ikke mye sjanse for noe slikt.

Kjenner eg er litt tom for energi i dag etter den stressende dagen i går,
men det skal nok gå fint, tar en roligere dag i dag.
For denne kroppen blir nok ikke å finne springene på noe “Black Friday” hysteri.
Ikke det at eg ikke liker å få handlet ting på tilbud, det er eg absolutt tilhenger av….
men spørsmålet er vel mer om det er noe eg VIRKELIG trenger. For kjøper eg det bare for at det “var sååå billig”…ja da har eg jo ikke spart en krone da, tvert om…eg har brukt mer enn eg hadde gjort til vanlig.

Strikker litt innimellom skrivingen…er flink til å gjøre flere ting på en gang, men akkurat strikking og skriving samtidig….der går grensen…det fungerer jo ikke.
Da bør eg nok klone meg for å få det til.
Men eg ville nå slett ikke brukt kloningen til verken å kose seg med skrivingen eller strikkingen. Nei da fikk no den heller rydde og vaske litt hus til helga for det har ikke eg lyst til.

Men eg får besøk i helga, så må nok ta meg selv i nakken og sette i gang med litt vasking og legge nye sengklær på noen senger. Veldig greit å få det gjort før besøket kommer.
Så må eg handle inn litt god mat så vi kan kose oss litt i helga.
Skal blir koselig med besøk 🙂

Ha en riktig fin fredag alle sammen 🙂

3 kommentarer
    1. Ja det er koselig å se det våkne til liv. Liker også å sitte å kose meg med innlegene til mine bloggvenner. Det er ikke bestandig jeg har tid til å sitte og lese men jeg prøver å få det til. En kopp te og lese… det er pause det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg