Ingen kviledag

Dagen i dag har vært lang, veldig lang.
Startet hjemmefra kl 9.15 og var tilbake igjen kl 18.45
Ikke akkurat kvilesøndag.

Dagen har blitt brukt sammen med min mor på en noe ho har drevet med i mange år tidligere,
nemlig Julemesse.
Heldigvis var også min søster med i dag og det blir lettere når man er flere.

Julemessetiden er en travel tid for de som deltar på mange messer,
men for oss blir det bare med denne ene messen i dag.
Min mor hadde så lyst og eg sa ja til å kjøre og være med, og min søster sa ja til å være med,
så dermed ble min mor meldt på.
Aleine hadde ho nok ikke kunne vært deltaker i år, ho er nok avhengig av den hjelpen vi kunne gi.

Det er en tid for alt heter det….
også en tid for hvor lenge en kan delta på julemesser ….som selger.
Det var vel en tanke vi alle tre hadde og som også ble snakket litt om i løpet av dagen.
Alt har sin tid.


Et av messens mange bord

For meg var det en merkelig ting å sitte på den siden av utstillingsbordet igjen.
Fra 1992 og fremover var eg på massevis av messer og marknader, sommerstid på marknader og november – desember på masse julemesser.
Rart å tenke på alt eg fikk gjort av forarbeid for å ha nok varer til messene….
eg hadde tross alt 4 barn da…. på 12 år, 9år, 3år og nesten 2 år.
For en energi eg hadde 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg