Still alive

God ettermiddag fra Gdansk i Polen.

Eg har klart å gjennomføre å komme meg hit i dag også, egentlig er det prestasjon nok for i dag kjenner eg.Det er veldig bra at det ikke er eg som skal jobbes med denne gangen,for det hadde nok blitt for mye for meg. Nå sitter eg bare her og kviler og prøver å koble ut. En helt ny type tablett gav meg 7-7,5 time sammenhengende søvn, og selv om eg føler endel ” hangover” så skal eg ikke klage.

Bror min sitter i et annet rom og reisefølge mitt henger også med og puster meg i nakken Men okei, så lenge han holder seg bak der så skal ikke eg si så mye. Det er mye verre når han er på fremsiden og lager press og hindringer for meg. 

Minuset er at den beroligende som eg tok på Flesland, den kjenner eg en god del av, kunne sovnet fort enda eg sitter på et venterom, så derfor må eg bevege meg rundtom litt.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg