Ferdigstille drivhuset.

Det er virkelig på tide å ta et skippertak for å få helt tett drivhuset før vinteren.

Må ha tettningsmasse rundt alle vinduer og andre steder så det ikke kommer iskald trekk inn.

Skal kjøpe en drivhusovn til å ha der inne, men eg har ikke klart å finne noe annet enn parafin og det vil eg ikke ha. Eg vil ha en på strøm og en som kan stilles inn så den slår seg på når temperaturen går under 4 grader i drivhuset. Men eg får leite videre, evt blir det å bestille fra utlandet.


Har fått litt hjelp av ene datteren i dag og det er både godt og koselig.
Er ikke så mye vi har jobbet sammen i det siste, det har vært så mye forskjellige ting for oss begge at vi har ikke fått anledning til det og det savner eg.

Har en halv vegg som ikke eg kledd på innsida, gikk tom for rupanel  tidligere så det må eg avsted å kjøpe no.

Det er fortsatt noen små biter som mangler på at det er helt tett, men satser på å få det gjort i løpet av helgen.

Eg må også legge plast på gulvet og så noe oppå plasten igjen så eg ikke får kulde opp fra under drivhuset.
Litt usikker på hva eg skal legge oppå plasten, hadde vært greitt med sånn gressmatte liksom men det koster vel en liten formue.
Får se hva det blir til.

Sitter nå her og klør etter den glavaen eg puttet i veggen nettopp, er det noe en virkelig klør av så er det det. Får bare jobbe videre tenker eg.
Får ta litt bilder senere i dag kanskje, forhåpentligvis ser det mer ferdig ut da 🙂

3 kommentarer
    1. atlelundhaug:
      Er det dumt å si at eg er redd gass? Men eg er det og nå lager eg det så tett og så er gass så usynlig og så vet eg ikke helt.
      Og så er det korleis det er visst en bruker gass, bør en være tilstede så en kan følge med da liksom? Eller kan eg reise vekk ?
      Har aldri vært god på det med gass eg.

      Treheller ja, det er jo en ide 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg