Høst i Gdansk, Polen

Heime igjen i formiddag og etter det……spist….sove og spist igjen, og så lagt bildene inn på pcen og sett gjennom og slettet en del.

Ca 27 timer fra en låser ytterdøren til en låser den opp igjen….det føles som en kjapp utenlandstur rett og slett.
Turen har gått flott så eg er veldig fornøyd.
Nydelig vær i Polen og hjem igjen til knallblå himmel, da er det supert.

Timene har gått i ett…….fly, taxi , litt mat, tannlege, mat, avslapping, soving, taxi, mat, fly.
Og innimellom desse tingene har vi gått og gått.
Og er det noe som virkelig gjør en sliten så er det å gå å trakke på asfalt.
For det ville vært løgn å si eg ikke var sliten når eg kom heim igjen.


Nær tannlegen


Utenfor hotellet

Masse nydelige høstfarger i Gdansk nå, trur de har masse eik  og bøk og andre tre som får fanstastisk flotte farger. Tenkte på det i går kveld, at det var nesten så eg kunne tenkt å tatt en taxi til en flott sted med masse trær som vi kjørte forbi mellom flyplassen og hotellet, kjørt dit for en fototur og så blitt plukket opp igjen av taxi 1 time senere. Men eg turde ikke nevne det for søsteren min i går kveld, for da trur eg ho hadde påstått eg var full.
Så eg sa det ikke til henne før i dag tidlig…..og ho berre såg på meg 🙂
(godt eg var stille om det i går kveld)

Prøvde å ta et bilde da vi kjørte gjennom den skogen på vei til flyplassen i dag tidlig men i nesten 100km/t med litt humper i veien og mobiltelefon fra baksetet i taxi er det ikke så lett.

2 kommentarer
    1. He he ja det er utrolig hva en har lyst til å gjøre men ikke gjør det av hensyn til hva andre mener. Jeg er kommet dithen at nå gjør jeg slike ting og det er befriende! Ha en fin dag.

    2. Eg hadde nok gjort det om eg absolutt ville, men når eg tenkte på det var det jo mørkt og når det ble lyst igjen var det full fart til flyplassen.
      Kor finner eg deg på blogg så eg kan følge deg?
      Ha en riktig fin dag du også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg