En følgesvenn er godt å ha

God morgen. 

 

På 3 av mine 6 turer til Polen til tannlege har søsteren min stilt opp for meg og fulgt meg.
Første gangen ho var med meg var tidlig i år.
Eg hadde noen måneder tidligere gjort et forsøk på å reise alene, et forsøk som endte på sykehus til sjekk grunnet et voldsomt angstanfall. Før det igjen hadde eg reist aleine og det gikk fint.
Men så smalt det altså og eg ble plutselig avhengig av å ha noen med meg for å klare gjennomføre reisen.
Så derfor ble det slik at på mine 3 siste turer til tannlegen fulgte min søster meg.

Lite visste vi da at når eg var ferdig var det min tur til å følge henne hehe.
Det er jo egentlig litt tragikomisk……for hadde vi komme på det tidligere kunne ho gjort det tidligere.
Men en kan jo ikke tenke på alt 😉

Så da er det min tur til å stille opp for henne.
Har gjort mine forberedelser så det går nok fint…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg