Fullt program

Snakk om å bruke dagen som eg skrev i forrige innlegg.
Har vært en sånn “springe rundtom alle steder” dag her, og ingen skal kunne si at eg ikke har brukt dagen i alle fall.
Første eg kastet med i gang med var hårfarging, det er så utrulig kjedelig å farge håret, det er rett og slett en slik …åååå no måååå eg farge håret igjen greie.
Det har rett og slett med arv å gjøre og at eg ikke er klar helt enda for gråkvitt hår.
På min far og min mors side er de grå/kvite. Eg er nødt til å nevne både grå og kvit for på min mors side er det mest grått, på min fars side en nydelig kvitfarge.
Og det er jo helt flott farge, ikke noe i veien med gråkvitt hår, men eg var vel overhode ikke klar for det når eg som litt over 20 år måtte begynne å farge håret. For allerede da var eg i gang med å bli grå.
De som ikke er nødt til å farge håret sitt er jo litt sånn, jippiiii….nå skal eg farge håret, det blir flott.
Men visst en farger håret mellom hver 4. og 6. uke i x antall år så er det kanskje ikke så stor stas lenger.

Det er jo klart at eg ikke kan gå til frisør en gang i måneden og farge håret, så det blir hjemmefarging på denne dama. Eg synes rett og slett det er bortkasta penger å farge hos frisøren. Så her er det hjemmefarging for alle penga 😉

Men farges må det jo…..etter 6 uker så ser det ut som eg har dobbel kvit sperrelinje som deler hode i to.
Veldig lekkert.
Nå er det jo så in med grånyanser, ungdommen farger håret grått og gråblått.
Så kanskje eg skal vurdere å gå over i de gråes rekker……nei ikke helt enda, eg er ikke helt klar.

Så etter hårfarging og litt huslige sysler hadde eg besøk av søsteren min en liten stund.
En kopp te, litt skravling og litt om morgendagen.
Det kommer i innlegg i morgen 😉

Etter det besøket var det innom apoteket etter litt medisiner, en tur på matbutikk og så var det å ta turen til min mor.
En uke siden eg var der sist, og skulle egentlig ikke noe spesiellt der i dag, men en ting eg må gjøre liksom.
Det står vel på samvittighetslisten min liksom.

Så skulle eg hatt en prat med datteren min som har litt nytt på gang, men ho var ikke hjemme 
så  da tok eg like godt en tur til min bror m.fam. Så da datteren da dukket opp der så hadde eg jammen klart hele runden. Snakk om å utnytte dagen.

Det er på tide å finne frem tursekk, putte minst mulig i den, kun det aller nødvendigste……
hoppe i seng og prøve å få litt søvn…..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg