Søndagstur med innlagt garasjesalg ????

Slutt på sommertid, sikkert derfor det hagler i dag.
På med klær og ut en liten tur, og samtidig svinge innom et garasjesalg…..hørtes ut som en god plan i mine ører. Neida ikke i nye joggesko, sparer litt på dei 😉 Nei det er jo tull da, men liksom strømpebukse og skjørt og svarte og gule joggesko….æææ…nei.

Du verden så masse ting det var i den garasjen, masse masse rett og slett. Men eg fikk en merkelig følelse av at dette er ikke bare et vanlig garasjesalg. Det var 3 damer som hadde salget sammen så i forhold til mengde ting så var jo det okei, men det var noe med typen ting, så og si alt var gamle ting, eller halvgamle….det var noe der som eg ikke helt skjønte. Eg snakket med to av damene og sa noe slikt som…”oj her var det mye, dere må nå ha tømt noen hus ser det ut som”.
Der kom en mann utav huset, og når eg hørte han snakke var det som om eg hadde hørt stemmen tidligere.
De små grå jobbet sakte….sikkert i søndagsmodus….men så etter en stund så hadde eg svaret på hvorfor dette ikke føltes som et vanlig garasjesalg.
Mannen er samme mann som eg hadde vært på loppemarked hos i Bergen, og som eg hadde snakket med ang å være med å tømme dødsbo for et par år siden. Det var derfor eg hadde fått en slik merkelig følelse til tingene, det var faktisk ting fra dødsbo.

På vei hjem igjen kom det plutselig en så nydelig regnbue før det litt etter la til å plaskregne og så avslutte det hele med hagl.
Mildt sagt vått rett og slett.
Men eg er jo vanntett så ka gjør vel det ?

De firbeinte i heimen tar livet heeeeilt med ro…..det er jo søndag 🙂
Ha en flott søndag alle sammen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg