Gaver

Fikk frisørtime som gave i går, så ny sveis ble det.
Kanskje eg er litt merkelig, for eg er alltid rett for å klippe meg, vet jo ikke hvordan det ender.
Vil det se bra ut eller vil eg være veldig misførnøyd ?
Eg var i alle fall fornøyd når eg gikk fra frisøren i går og det er slett ingen selvfølge for meg.
Så 1-0 til frisøren…..!!!
Og en flott gave som eg hadde bruk for.

En annen gave var joggesko.
Skikkelige joggesko ! Aldri hatt slike joggesko eg.
Da ble eg overrasket, det hadde eg nok aldri gjettet.
Det er vel ingen som forlanger at eg skal ut og springe, men eg hadde hatt veldig godt av å gå turer, og nå har eg fått sko som er mer egnet for det enn tøysko som eg har brukt nesten året rundt.

Eg er veldig lite flink til å kjøpe ting til meg selv, f.eks gode sko.
Kjøper billigst mulig eg, tøysko til 50 kroner fungerer greit nok liksom……egentlig gjør de ikke det men skitt og, greit nok.

De nye joggeskoene veier jo ingenting, føles som en ikke har sko på, helt rart.
Juhuuu…..ny sveis og luksus joggesko…..eg føler meg rik eg 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg