Maine Coon

Eldste datteren min har 3 katter og en av de er Flora.
Flora er rasekatt, en Maine Coon som er 11 menneskeår gammel.
Det er 61 år i forhold til kattekalkulatoren på nett.

Flora og eg hadde et merkelig forhold i mange år, eg likte ikke Flora og Flora likte ikke meg.
Eg syntes at Flora var en sur og sær katt og Flora såg nok at eg ikke likte henne så godt så ho gjemte seg når eg kom.

Men så plutselig snudde det, det var nok eg som snudde og Flora såg det.
I dag er vi bestevenner, Flora kommer til og med og sover med meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg