Ny dag

Dagen i går ble en tung dag, eldste datteren mente eg er voldsomt sliten, eg selv vet ikke helt hva eg mener. Trodde vel eg hadde fått slappet av nok før eg reiste hit, men vet jo også at tirsdagen tok veldig mye krefter, det var som om den stakkars energien eg hadde ble dratt ut av meg i løpet av dagen. 
Enda eg hadde tatt ekstra medisiner så fikk eg ikke sove noe særlig natt til i går og denne siste natten kunne eg ikke ta ekstra medisiner, for eg kan jo ikke gjøre det hver dag/natt.

Eg merket bare en halvtime etter at eg stod opp i går at eg ble så svimmel når eg snudde på hode og også når eg reiste meg opp.
Så det endte med at eg ble liggende mesteparten av dagen,
for når eg låg helt stille merket eg ikke så mye. Eg hadde jo masse planer over ting eg skulle gjøre, men det ble lite gjort.
Planlegging er halve arbeidet sies det….jaja, klarer ikke si meg helt enig i det.
Liker best å stå på å se stor forskjell i løpet av en dag.

Eg fikk heller ikke besøkt noen av de andre barna mine i går, så kanskje eg kan få til noe i dag.
Får ta det som det kommer.

Kvikker opp dagen med bilde fra solskinnsdager


Florø 25.6.2014

6 kommentarer
    1. Usj høres ikke bra ut.
      Du får lese bloggen den er det eneste som garantert ikke hjelper på noe 😀 Nå Håper Jeg Du Smiler.
      Legg deg nedpå litt innimellom om du kan.

    2. atlelundhaug: Hehe….du vet å få sagt det ja 🙂
      Har tatt det helt rolig så langt i dag, slapper av sammen med eldste sønn som kom innom her eg er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg