Flott blå skål hos kjeveortoped.

Det er en grå regnfull dag i Florø og etter en natt med minimalt med søvn skulle vi stille friske og raske til et møte kl 8. Vet nå ikke om vi såg så friske og raske ut, men inni meg var eg overhode ikke rask i alle fall. Det var så vidt det gikk rundt oppi hode.
Det å da skulle forstå alt som ble snakket om var litt tungt, men det aller verste var at eg tror noe gikk ut igjen veldig fort for nå husker eg det i alle fall ikke.

Deretter gikk turen rett til Førde. Snakk om morgenfugler.
Der var der en som hadde time hos kjeveortoped.
Skulle jo tro eg hadde fått nok av tannlegestoler og utstyr eller sist uke, men neida, fulgte med inn der også eg. Det var ikke mye som minnet om sist ukes tannlegekontor, verken på venterommet eller tannlege rommet. Venterommet var verken koselig eller friskt, det var riktignok 6 stk tosetere der, 2 mørk rosa, 2 blå og 2 grønne, men det var verken levende planter der eller annen oppfriskende pynt.
Tannlegekontoret var veldig lite, meget lite rett og slett og heller ikke der var det noe koselig.
Det fineste i hele rommet var den tingen vi spytter i .

Gutten som hadde time tok først et bilde og  satt seg i stolen, tannlegen såg i munnen hans, såg litt på bildene og pratet litt og så fikk vi beskjed om at han kom til å bli innkalt igjen om ca 6 mnd.  Dette er akkurat det samme som skjedde for 6 måneder siden da gutten var der sist og som kostet den nette sum av mellom 750 og 800 kr.
Bra betaling for 10 min i stolen og en eneste liten speil som ble brukt og må vaskes.
Så 2 besøk  = 2 bilder , 2×10 min i stolen og 1500-1600 kr, ikke akkurat billig nei.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg