Motiv og positiv innstilling

I går kom eg meg endelig ut i finværet, men det ble ikke så lang gåtur som eg hadde tenkt.
Det ble nemmelig biltur med kamera og innlagt gåing. Snakk om å være avansert…istedenfor å bare gå seg en lang tur i finværet.
Men plutselig fikk eg for meg at eg måtte et sted, så derfor ble det slik.
Og hvorfor kjøre direkte når en kan ta omveier, det kan jo hende en ser noe på veien. 😉
Og det gjorde eg jo…..

Nydelig vær og masse flotte motiv.

Eg skal innrømme at det er ikke alltid like kjekt å være aleine når en kjører rundt slik, men eg må jo prøve å se positivt på det, og da blir det jo at ingen kan klage over at eg bruker for lang tid, og at eg stopper bilen for ofte, at eg tar bilder osv.

Det negative er at eg ikke har noen med meg som eg kan prate med om det eg ser.
Eg har ikke noen eg kan dele det eg ser med.

Så da må eg jo prøve å lage det om til noe positivt også da…….
eg deler litt på facebook og på bloggen….da kan de som vil se på det eg har sett, de som ikke vil se kan scrolle fort forbi.
Og på den måten får eg jo kanskje delt det med mange flere mennesker enn om eg hadde hatt med meg et menneske som ikke ønsket å se.

Ha en fin mandag alle sammen

5 kommentarer
    1. Heisann 🙂
      For nokre flotte bilder. Og eg ser at du har vore like i nærleiken av der eg bur, og går mykje på tur. Har du lyst på nokon å gå på tur med er det berre å ta kontakt 🙂
      Ha ein fin dag vidare.
      Beste helsing Lillian

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg