Søndags morgen

Søndag og nok en dag med fantastisk vær.
I dag mååå eg komme meg ut på tur.

Det har vært mange slike dager nå og eg har ikke vært på en eneste tur.
I går var eg i selskap og som alltid er kamera med, det kan jo hende eg ser noe eg må ta bilde av.( Og det gjør eg jo alltid )
De gule rosene hos min søster står fortsatt nydelig fine, noen er nesten avblomstret, andre nettopp sprunget ut og også masse knopper.
Bildet har eg sotte og lekt med litt, derfor kan det se litt kunstig ut, men rosene var nydelige.

En annen ting eg må gjøre i dag er å se i drivhuset.
Mens eg var i selskap i går, ble møne lagt på drivhuset mitt…..snakk om luksus å være i selskap mens det blir tett i møne på drivhuset hjemme.
Alle fuksiaene må snart inn nå før frosten virkelig starter.
Men det blir ikke i dag, i dag har eg tenkt å prøve å bare nyte dagen.


Gårsdagens solnedgang hos min søster.

Ha en fin søndag alle sammen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg