Facebookbruker ??

Så er det lørdag og her vest har me fått en ny dag med knallblå himmel. Og selv om det ikke er sommertemperatur så er det nydelig ute. (sier eg som ikke kom meg ut om døren i går før det var mørkt…samme været da også. )
Kroppen er sliten, sikkert mange som ikke skjønner det, men for meg er ikke det så viktig, eg kjenner det så det er godt nok for min del.

Da eg kom heim fra Gdansk onsdag var det temmelig kaldt i huset og varmepumpa virket ikke. Dagen i dag startet supert med at eg las et spørsmål på ei facebook gruppe ang ei som hadde problem med varmepumpa og vips så klarte eg å fikse min !!!! FANTASTISK start på dagen !!!
Så facebook kan brukes til mye.
Selv bruker eg facebook til å holde kontakt med familie og venner.
Siden bare 1 av mine 5 barn bor i nærheten så betyr facebook mye for meg i forhold til kontakt med barn og barnebarn. Istedenfor å sitte i telefonen kan en skrive i innboks, bilder blir lagt ut osv.
Mange av mine facebook venner legger også ut linker til nyheter både fra lokalaviser og storavisene, så for meg som ikke har noen aviser blir det også en måte å få nyheter på. ( i tillegg til at eg selvfølgelig leser nyheter på nett)
I tillegg er eg med i mange facebook grupper over ting som eg liker og også hobbyer.
Så facebook for meg er noe eg absolutt har nytte av og som eg bruker mye til masse forskjellig.
Noen av barna mine har nevnt av facebook er jo “ut” det nå, nå er det Twitter og Instagram som er tingen.
Da har eg bedt de være så snill å bruke facebook litt også til å legge ut ting, for min del i alle fall, for det er der eg er og det er det eg bruker.

Eg orker ikke kaste meg på alt nytt og alt som  er “in” til enhver tid.
Det er alltid noen som finner opp noe nytt og som skal være det “hotteste” liksom.
Eg trenger ikke være “in” og heller ikke “hottest”….facebook er greit nok for meg det.

Ha en flott dag der ute….med eller uten facebook

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg