Skal bli godt med sin egen seng i natt

Da har vi sagt goodbye til Gansk for denne gang og denne kroppen bare lagt på sofaen og slappet av det meste av ettermiddagen, før eg så pakket ut etter turen.
Det har vært en fin tur, men også slitsom tur. Heldigvis har angsten holdt seg unna siden vi i Gdansk søndagen. Kan jo si no at eg var veldig usikker søndags morningen etter å ha tatt beroligende natt til søndag for å få sove natten før eg skulle reise ….og som eg følte ikke virket, og så kjente eg på flere så angstanfall på vei til flyplassen og også på en urolig kropp på turen og i Gdansk på søndag.
Men eg ville ikke ta enda mer beroligende, for da hadde eg nok blitt temmelig satt ut. Så det var godt å kjenne det roet seg i løpet av natt til mandag.

Vi var 3 som reiste sammen denne gangen og derfor prøvde vi noe eg ikke har prøvd tidligere, vi leide oss en leilighet. Leiligheten var grei, det var stue med kjøkkenkrok, gang, 2 soverom og bad. Leiligheten låg veldig sentralt til ikke langt fra gågaten i gamlebyen. Så beliggenheten var veldig bra


Som regel har ting en bakside, dette er inngangen og baksiden til leiligheten vi leide.

Men en ting kunne vært bedre i leiligheten og det er sengene. Ingen av oss kunne skryte av kor godt vi låg, og vi skjønte jo fort hvorfor. Det var rammemadrass seng, og det skulle være 2 doble senger , men det de da hadde gjort var at der var egentlig bare en rammemadrass seng og så hadde de delt opp madrassene til 2 senger. Bunnmadrassen og en tynn over madrass fungerte som en seng og den andre tykke madrassen fungerte som en seng. Var sikkert seng fra ikea, og sikkert helt flott seng hadde alle delene blitt brukt til en seng. Så vi låg ikke godt nei. Så med lange dager og ikke gode senger så blir en sliten etter hvert.

Og så var de veldig lytt. Når du selv sitter på toalettet om natten og hører at det står en mann på toalettet over deg, (hvordan eg vet det var en mann ???, det var lett å høre på lyden)du hører kortid han begynner, kortid han eg nesten ferdig og kortid han var ferdig, før han så trykket på skylleknappen.
Et annet eksempel er at en hører naboen nyser 🙂
Jaja….me får trøste oss med at me skal sove i våre egne senger i natt, og at leien var veldig billig, 3 personer, 3 netter = 500 kr på hver

Ellers så låg leiligheten ypperlig til for rusleturer både i gamlebyen og også til shoppingsenteret Madison så låg bare en kort gåtur unna 🙂


Alltid noe som skjer i gamlebyen
Flinke gatemusikanter og en rødskoa tiger som sikkert har rømt fra en eller annen zoo 🙂 men han var et artig innslag.

Nydelige drakter

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg