Gdansk

Dagen starter tidlig etter en natt med lite søvn. Masse lyder utenfor og eg følte det var så varmt hele tiden.

Opp kl 07 og på plass hos tannlegen kl kvart på 9. Dette er sjette gangen eg er her siden eg startet i desember 2013. Grunnen til at eg er til tannlege her er ganske enkelt prisen. Etter lang tid med tannkjøttsykdom begynte noen tenner å bli veldig løse og da tok eg valget om å reise til tannlege i utlandet istedenfor å gå til tannlege i Norge. Tannlegen eg har brukt er ei hyggelig dame med en haug kjekke medarbeidere som gjør sitt beste for å ta vare på en og få en til å ha det bra.

Det er ikke mye som minner om et norsk venterom, her er lyst og fint med kvit skinnsalong og mange ganger blomster på bordet. En blir ofte tilbydd kaffi eller te og der har vært kaker på bordet.

 

Men selv om en blir tatt godt vare på her så kjenner eg at det skal bli bra å bli ferdig. Eg merker eg bruker krefter på dette og det skal bli godt å slippe tenke på og forberede seg til flere turer. 

Timene har gått hos tannlegen i dag,for min del har det vært mest ventetid for det er bror min som har vært mest i stolen. Eg selv har fått gjort det eg skulle i dag,så nå er det bare litt igjen å gjøre i morgen.Eg fikk også treffe igjen en av de som var her for første gang samme dag som eg var her for første gang. Den gang hadde han nesten ingen tenner i munnen, i dag var han her for siste gang og med fullt tannsett både oppe og nede….og med et kjempeflott smil rett og slett. Nå kan han fortsette livet smilende istedenfor å holde seg for munnen hele tiden. 🙂 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg