Ut på reise.


Det ble tur denne helgen. Satt på med datteren mesteparten av veien, for så å bli hentet av yngste sønn siste stykket.
Det er fine farger i fjellet, en ser det høstes men samtidig synes eg det er veldig grønt enda.
Det var veldig grått og trist da vi kjørte , men jo lengre nord vi kom jo lettere ble været.

Det å ta bilder i fart er ikke så lett og siden eg ikke kjørte selv så kunne eg heller ikke stoppe hvert tiende minutt. Da hadde nok datteren kastet meg av etter kort tid. 🙂
Fordelen med å ikke stoppe hvert tiende minutt er jo at enn kommer jo temmelig mye raskere til målet.
Eg er jo så opptatt av å se ting at eg bruker jo lett dobbelt og tredobbelt så lang tid om eg har anledning til det. Er vel også derfor flere an ungene mine sier….skal du ta bilder ??? ååå nei da gidd eg ikke være med. De vet det kan ta tid da 🙂

Over Sognefjorden i grått og surt fredagsvær.
Ikke mye sikt noen veier.

Har en unger med på tur, blir det lett “tissepauser” så da 2 unger måtte ha et stopp så benyttet eg anledningen til å ta kamera med ut.
Vått og grått men det er mye som er fint også da.

Så hadde det begynt å mørkne da eg var fremme hos guttene mine.
Masse skyer og samtidig et flott lys før kvelden og mørket overtar dagen

Fredagens endelige stopp ble Norges vestligste by

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg