170 dager

170 dager i dag siden eg røykte sigarett.
Virker som år og dag siden….170 dager, det er jo noen dager det.
Samtidig så kan det føles som ikke lenge siden.

Så nå har eg ikke lyst på røyk.

HA HA lurte deg….. og meg sjølv ikke minst, for jammen har eg lyst på en røyk.
September har vært en “lyst på røyk ” måned så absolutt.
Og jo mer lyst eg har på røyk, jo mer drittmat trykker eg i meg , spesielt om kvelden.
Burde jo gått til sengs kl 8 hver kveld eg 🙂 for da hadde eg spist mye mindre.

Vekta mi er heldigvis tom for batteri, trur ikke eg skal skifte for heller.
Sist eg steg oppå den synes eg det stod LOL……var da eg merka batteriet var gåent.

Men pusten er bedre, ja massevis, så slik sett savner eg ikke røyken.
Men fortell ikke meg at røykesuget er over nei.
Til og med hode glemmer til tider at eg ikke røyker……selv etter 170 dager kan tanken plutselig slå meg : Nei nå må eg ut på trappa og ha meg en røyk.

Men men, det har nå gått bra så langt.

4 kommentarer
    1. Gratulerer så flink du er. Du kan jamnen være stolt av deg selv. Stå på videre. Dette klarer du. Bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg