Lang dag

Så fikk eg kroppen til å stå på litt, eg kom meg ut og hagen ser nå flott ut.
Fikk slått plenen, fikset og klippet litt vissent, ryddet opp og timene vandret av sted


Det blomstrer, ja det blomstrer masse i hagen enda.
Selv nå i slutten av september stråler hagen av blomster i mange farger.

Denne rosen lukter nydelig, eg har plukket inn 2 roser som sprer lukt i stuen.

David Austin rose, en fryd for øye og en herlig duft.
Bare så synd at regn på Vestlandet mange ganger ødelegger for blomstringen.

Denne rosen har ikke blitt plantet i jord enda, den står fortsatt i potten sin og håper på å få bedre vekstforhold før vinteren.

Den lilla rosen på terrassen har blomstret gjentatte ganger siden den startet tidlig i sommer.

Tidligere i sommer laget eg litt ting i betong, blant annet denne betongskålen

Fuksiaene blomstrer for fullt.
Håper det ikke blir frost tidlig i år, uten frost blomstrer de lenge enda.

Denne “million bells” klippet eg helt ned i august, nå blomstrer den for fullt igjen.

 Cosmos som eg sådde sent i vår blomstrer for fullt nå.

Det ble dagens hagevandring i bilder.
Hagen min gir fortsatt en god følelse av sommer, selv om det egentlig er høst.

6 kommentarer

Siste innlegg