SOOOL

Flott morgen 🙂

Ny dag her med blå himmel og strålende sol så været har i alle fall gjort sitt til at det kan bli en fin dag.
Visst eg nå bare klarer å få kroppen i gang, og ikke minst får den utendørs så hadde det vært et stort pluss både for kroppen og hagen.

Men eg må jo egentlig flire litt av mine egne dumme tanker, for det første som kom i tankene i dag tidlig var at eg kunne jo sette i gang med å male resten av trappa no i dag. Merkelig, for de dagene det har vært regn har eg IKKE hatt tiltak og lyst til å male trapp.
Så da bør eg jo ikke begynne med det når solen skinner fra blå himmel.

Sender noen gode tanker til barna mine, barnebarn, svigerbarn og heile sulamitten,
familie, venner og kjente. Lurer på hva hver og en av de skal bruke denne dagen til.
På et lite øyeblikk har tankene vært innom alle sammen  og eg håper de får en bra dag.

Tid for tekopp nr 2 og litt frokost.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg