27.08.2015

Hvorfor hjerter og engler ?

Det er utrulig kor mye tid en kan bruke bare på å finne et navn til denne stakkars bloggen.
Trur eg brukte nesten 2 hele kvelder før noen ord ramlet inn i hode :
“Mor hvorfor har du så mange engler ….og så mange hjerter ?”
Et av mine barnebarn spurde det spørsmålet.
Engler har eg alltid likt, men det er ikke før de siste årene at engel etter engel har snaket seg inn i mitt hjem, enten som figur, eller på bilder og diverse gjenstander.
For meg er det en ro over engler. Og en renhet.
Dessuten minner det meg så veldig om min tante Unni og hennes sted, et sted som for meg alltid har stått som et nydelig sted.

Hjerter kom plutselig av seg selv på en måte, og eg samler hjertene rundt et gammelt vindu eg har hengende i stua, der passer de så fint.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg