Strikking blir det hver dag

God kveld alle sammen.

Lenge siden sist innlegg med strikking nå,
men det betyr ikke at ikke pinner og hender jobber.

Tidlig i år hadde eg noen dager der eg ikke rørte hverken strikkepinner
eller heklenål,
men det var ikke mange dagene…
før eg var igang igjen.

Det går mye i småstrikk nå,
med 3 små barnebarn fra 0-3 år og
et ventende barnebarn så er det et hav av flotte oppskrifter
å ta av.

Lillebjørnlue  fra knitting for Olive
strikket i Pure Merino

Eg ble litt hekta på Henniebloomer
fra Little and Loop.
Synes den var så fin og så gøy å strikke.

Men blir jo litt andre ting også.


Strikket  og heklet i Baby ull


Strikket i Duo


Strikket i Duo


Strikket i baby ull


Pøbelshorts
Strikket i Gullungen garn.


Litt retro?


Kanskje en julekjole om et par år ?


Traktorgenser til traktorglad 3 åring

Så sånn går nå dagene i disse tider, resten får eg ta i et annet innlegg.
Mens en kommer til hektene igjen etter de siste månedene
går tiden til hagearbeid eller strikk for det meste.

Ha en fin kveld alle !!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg