Hagen i dag


God kveld alle sammen

I dag kom eg meg rett og slett ikke ut før det var blitt kveld, og så eg som skulle gjøre litt mer i hagen i dag, men neida det skjedde ikke. Har brukt malerkost mesteparten av dagen og nå nærmer det seg ferdig med inneprosjektene eg startet på plutselig. Kommer nok et innlegg om det når alt er ferdig.

Så turen rundt i hagen ble en fototur i dag, siden eg tok bilder i natt på forrige innlegg så tenkte eg at eg fikk ta noen bilder mens det var lyst i dag for det er endel planter som står med blomster nå.

Ikke noe vokster temperatur ute akkurat nå om dagene,kald vind og lav temperatur,men det blir nok snart bedre trur eg.
I kveld har eg faktisk sprayet alle fuksiaene som eg har ute, i tilfelle temperaturen blir veldig lav i natt, såg nemlig ei snøstrjerne på værmeldingen til og med.
Men krysser fingrene for at en slipper det.

Litt bilder fra hagen tidlig i kveld :

Selvsådde petunia er ferdig herdet og blir nå plassert i hagen

Ha en riktig fin onsdag alle sammen

2 kommentarer
      1. Eg sprayet den med vann nå når det var så kaldt at det nesten var nede på 0 grader.
        Den tåler ikke så lav temperatur og det fikk eg merke for noen uker siden da det var lav temperatur og toppene på mange av fuksiaene mine fikk seg en nedtur rett og slett. Så såg eg et innlegg på siden Hageglade på facebook om at det var lurt å spraye fuksiaen med vann om kvelden visst det var lav temperatur.
        Testet det og ikke noe tegn til ødelagte blader denne gangen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg