Dag 10 ble den mest aktive så langt etter operasjoen

Da har eg tilbrakt 2 timer i drivhuset nå i kveld, det er det lengste eg har vært der på ei stund.
Godt å sitte der og se det vokser og gror rundt meg,
men er jo ikke så veldig flink til å sitte i ro og ikke gjøre noe så det ble litt støvsuging og litt stell av planter.
Så fikk eg plutselig for meg at eg skulle ommøblere litt i drivhuset,
helt sikkert ikke noen god ide’ for det gikk ikke så lenge før hodepinen økte på.
Så nå  får eg smake resultatet av ideen.

Det er i dag 10 dager siden operasjonen eg hadde i hypofysen og helt klart den beste dagen så lang.
Eg har klart å gått ned til butikken (ble heldigvis kjørt hjem igjen ),
eg har flyttet noen få ting fra et rom i huset til et annet,
tatt av sengetøyet på en seng
og nå har eg altså rydde litt i drivhuset…..selv om eg til slutt bare måtte gi meg uten å være ferdig.
Det er faktisk det meste eg har gjort på flere uker.
Innimellom dette har eg lagt på sofaen eller bare sittet helt i ro.
Slett ikke noe å skryte av sikkert,
men for meg er det vel en følelse av at ting blir bedre og det er jo litt viktig det også.

Det er jo faktisk bare 2 dager siden eg var så sliten etter å sitte i en bil til Haukeland,
tatt nye prøver
og sitte i bilen hjem igjen med et lite stopp i Åsane,
at eg så frem til at søsteren min som hadde kjørt turen skulle kjøre hjem så eg fikk kvile……. og det er slett ikke slik eg pleier være.
Det er overhode ikke meg.

Er jo litt redd det ble ble vel mye i dag,
men da får eg bare ta morgendagen som den kommer.
Smertestillende står fast på salongbordet og sengen er der den pleier være.

God natt ! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg